Det här är jag

Mitt namn är Thea, vilket inte är mitt riktiga namn egentligen. Jag är 17 år gammal och är tillsammans med min pojkvän sen över ett år tillbaka, vi kan kalla honom för "J". För drygt en månad sedan, fick jag reda på att jag var gravid.

 Anledningen till att jag skriver det här och publicerar är för att jag känner ett behov av det. Man mår så psykiskt dåligt och det är inte många som förstår hur det faktiskt känns. Därför har skrivandet blivit min närmsta vän. Jag har under hela processen skrivit en "dagbok" på min dator, som jag nu har tänkt att dela med mig av. Jag hoppas förhoppningsvis kunna hjälpa dom som är i samma situation som jag var och fortfarande är i. Frågor svarar jag gärna på!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Komma ihåg dig?

Har du e-post?(publiceras ej)

Din bloggaddress:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0